loading...
...آموزش.ترفند.دانلود رایگان و
Mahdi Alizade بازدید : 300 سه شنبه 24 فروردین 1395 نظرات (0)

۴ دلیل کندی سرعت وای فای و روش های افزایش سرعت آن

فناوری وای فای ، این امکان را به کاربران داده است تا بدون نیاز به اتصال سیم به مودم و تا فواصل مشخصی ، بتوانند از اینترنت استفاده کنند. اما در کنار مزیت های بسیار آن ، مشکلاتی نیز از جمله وصل نشدن کاربران به وای فای ، کندی سرعت ، قطعی و وصلی و… وجود دارد که در اغلب موارد یافتن علت اصلی کمی دشوار است. از این رو تصمیم گرفتیم در این پست ، علل اصلی کندی سرعت وای فای را بررسی کنیم تا در صورتی که با این مشکل مواجه شدید ، بتوانید خودتان آن را برطرف کنید.

Mahdi Alizade بازدید : 577 سه شنبه 24 فروردین 1395 نظرات (0)

آموزش نصب و اجرا همزمان چند نسخه از یک برنامه در کامپیوتر مثل تلگرام،اسکایپ و..

امروزه بسیاری از ما در برخی از سرویس ها مثل تلگرام (Telegram) ،اسکایپ (Skype) و.. چندین اکانت کاربری برای دوستان،همکارن و.. داریم و نیاز است از نرم افزار سرویس دهنده مورد نظر بر روی سیستم خود دو نسخه اجرا کنیم تا به طور همزمان به هر دو اکانت خود متصل باشیم یا اینکه میخواهیم در یک نرم افزار خاص دو کار متفاوت را انجام دهیم و برنامه از قابلیت اجرا چندگانه پشتیبانی نمیکند،در این پست ما نحوه اجرا همزمان چند نسخه از یک برنامه بر روی کامپیوتر را آموزش میدهیم.

Mahdi Alizade بازدید : 283 جمعه 18 تیر 1395 نظرات (1)

بهترین نحوه دانلود عکس و ویدیو اینستاگرام در اندروید و آیفون

تا به حال  به عکس و یا ویدیویی در شبکه اجتماعی اینستاگرام برخورده اید که بخواهید آن را دانلود کنید ؟ در این پست قصد داریم شما را با ترفند ها و ابزارهای رایگان جهت ذخیره کردن ویدیو ها و عکس ها از اینستاگرام در اندروید و آیفون ( iOS ) آشنا کنیم تا خیلی سریع و آسان بتوانید عکس و یا فیلم مورد نظر  خود را از اینستاگرام دانلود کنید.

Mahdi Alizade بازدید : 321 جمعه 18 تیر 1395 نظرات (0)

عوض شدن عکس دسکتاپ ، صداها و.. کامپیوتر متناسب با ساعات روز

امروزه با توجه به مشغله ی بالای افراد ، مخصوصا برای افرادی که کاری مرتبط با کامپیوتر دارند، ویژگی هایی بر روی کامپیوترشان که به تعامل کابر با سیستم کمک کند یکی از موارد کاربردی و ضروری برای ایجاد انگیزه و روحیه در کار می باشد. ما امروز قصد داریم ترفندها و ابزارهایی را معرفی کنیم تا رنگ صفحه نمایش ، صدا و یا بکگراند دسکتاپ براساس ساعات روز تغییر کرده و شما را آگاه کند.

Mahdi Alizade بازدید : 300 سه شنبه 04 خرداد 1395 نظرات (0)

چگونه یک یا چند تب مرورگر را با یک کلیک مخفی و پسورد گذاری کنیم ؟

حتما در فیلم ها دیده اید شخصی با یک کلیک تمام کارهای خود در کامپیوتر را از دید دیگران مخفی میکند! این قابلیت در مرورگر ها نیز وجود دارد و شما میتوانید در هنگام وبگردی با یک کلیک یا دکمه کیبورد تمامی کارهای خود و سایت های باز شده در مرورگر را از دید دیگران مخفی کنید ، در این پست نحوه انجام اینکار در مرورگر های محبوب نظیر فایرفاکس ، گوگل کروم ، اپرا و سافاری را میخوانید.

Mahdi Alizade بازدید : 241 سه شنبه 04 خرداد 1395 نظرات (0)

چگونه از مرورگر خود به عنوان ویرایشگر متن استفاده کنیم؟

اگر در هنگام وبگردی و استفاده از مرورگر خود عادت دارید نکاتی را یاداشت کنید و یا اینکه به هر دلیلی امکان دسترسی به ویرایشگر های نظیرNotepad و.. را ندارید ،در ادامه یک ترفند ساده کاربردی برای تبدیل محیط مرورگر به یک وایشگر متنی جهت تایپ و ذخیره سازی متن را به شما معرفی میکنیم

Mahdi Alizade بازدید : 300 سه شنبه 04 خرداد 1395 نظرات (0)

آموزش افزایش قدرت و امکانات پیشفرض نوت پد ویندوز

نوت پد یکی از قدیمی و پرکاربرد ترین ویرایشگر های متنی در ویندوز است و با وجود امکاناتی که دارد ، تا به حال دستخوش تغییرات زیادی نشده است  ، بنابراین شاید وقت آن رسیده که امکانات و قدرتی این برنامه را افزایش دهیم تا از آن بهتر استفاده کنیم . در ادامه ترفند استفاده از نسخه پیشرفته به جای نسخه پیشفرض برنامه نوت پد ویندوز را آموزش میدهیم.

Mahdi Alizade بازدید : 301 سه شنبه 04 خرداد 1395 نظرات (0)

معرفی ۶ تا از بهترین هاست های رایگان خارجی

اگر قصد دارید برای اولین بار یک وب سایت را راه اندازی کنید و ترجیح می دهید که هزینه زیادی را برای این سایت صرف نکنید ، استفاده از هاست های رایگان برای میزبانی فایل های شما ، بهترین گزینه است. هاست های رایگان معایب و مزایای مختلفی دارند و امروزه شرکت های مختلفی این سرویس ها را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهند. در ادامه با ۶ سرویس دهنده برتر میزبانی وب خارجی ( Web Hosting ) آشنا می شوید.

Mahdi Alizade بازدید : 269 یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

تبدیل فایل های بزرگ به چند فایل کوچک برای ارسال در تلگرام ، ایمیل و..

آیا تا به حال مجبور به کپی کردن و یا ارسال اطلاعات با حجم بالا بوده اید. چقدر آرزو داشتید این مشکل راه حلی داشت و فایل های خود را در حجم کم تر و به اصطلاح کوچک شده در چندین بخش برای شخص مقابل ارسال میکردید . پست امروز را اختصاص دادیم به معرفی و آموزش نرم افزار هایی جهت تقسیم بندی و تبدیل فایل های بزرگ به چندین فایل کوچک جهت کپی و رایت کردن بر روی CD/DVD و یا ارسال آن ها از طریق ایمیل ، تلگرام و.. ، با ما همراه باشید.

Mahdi Alizade بازدید : 240 جمعه 24 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

آموزش و معرفي بهترين نرم افزار ها براي روت کردن گوشي اندرويد اگر مي خواهيد از شر برنامه هايي که به صورت پيش فرض کارخانه سازنده بر روي گوشي نصب مي کند خلاص شويد يا اينکه مي خواهيد کارايي و سرعت گوشي و تبلت خود را با اپ هاي مخصوص دستگاه هاي روت شده افزايش دهيد بهتر است که گوشي و يا تبلت اندرويدي خود را روت کنيد . در اين پست ما سه تا از بهترين نرم افزار روت اندرويد را به شما معرفي و نحوه کار با آنها را آموزش مي دهيم.

Mahdi Alizade بازدید : 533 جمعه 24 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

استفاده همزمان واي فاي و اينترنت گوشي براي افزايش سرعت اينترنت اندرويد اگر از گوشي يا تبلت هاي اندرويدي استفاده مي کني براي افزايش سرعت اينترنت در اندرويد اين سيستم عامل به شما اجازه استفاده همزمان از اينترنت شبکه واي فاي و اينترنت شبکه موبايل را مي دهد. در اين پست قصد داريم ساده ترين ترفند استفاده همزمان از اينترنت گوشي و واي فاي براي افزايش سرعت اينترنت در اندرويد و افزايش سرعت دانلود را آموزش دهيم.

Mahdi Alizade بازدید : 194 دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

افغانستان در مسير تاريخ» تنها تاريخ افغانستان است که با چشمان باز و وجدان بيدار به رشته تحرير درآمده و مثل ديگر کتاب هاي تاريخ افغانستان فقط به سرگذشت شاهان مستبد اکتفا نکرده بلکه مبارزات و رشادت هاي مردم افغانستان عليه اشغالگران خارجي و خاينان داخلي را نيز به صورت شايسته به تصوير کشيده است.
 مير غلام محمد غبار تاريخ نويس ميهن پرست و شخصيت مبارز وطن ما رنج ها و قيد و بند هاي زيادي را متقبل شد تا اين اثر جاودانه را به نسل هاي بعدي واگذار نمايد و حکام مستبد و خائن با توقيف اين اثر بزرگ نيز نتوانستند جلو پخش آنرا بگيرند.
 حال که تاريخ به صورت هولناک تر و مفتضح تر در وطن ما تکرار مي شود و اشغالگران امريکايي و نوکران افغان شان طوري تبليغ مي کنند که گويا تنها امريکا و به اصطلاح «جامعه جهاني» مي تواند مردم افغانستان را به سوي آزادي، دموکراسي و خوشبختي رهنمون سازند، مرور تاريخ درخشان مبارزات آزاديخواهانه مردم ما عليه تجاوزگران خارجي و مستبدين داخلي ضرورت مبرم است.
 امروز امريکا و مزدورانش مي خواهند نسل جوان ما بيگانه با تاريخ شان، خنثي و بي‌غيرت بار آيند، اما «انتشارات محسن» با ديجتال سازي و پخش «افغانستان در مسير تاريخ» و ساير آثار گرانبها مي کوشد نقشي در بلند بردن آگاهي جوانان وطن ما بازي کند

دانلود بالینک مستقیم

بهتر است موقع دانلود از اینترنت دانلود منیجر استفاده کنید

Mahdi Alizade بازدید : 171 جمعه 10 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
دانلود کتاب گام به گام تا یک رزومه موثر و ۶ کتاب دیگر

هزاران کتاب، رمان و مجله همیشه همراه شما در موبایل و تبلت.
هم اکنون دانلود و نصب کنید.
دانلود برای گوشی و تبلت اندرویدی



نشر الکترونیک کتاب راه، راهی نوین برای انتشار کتاب
دریافت اطلاعات بیشتر


کتاب‌های جدید سایت کتاب راه

ایرسا هاستینگ ارائه دهنده خدمات حرفه ای میزبانی وب، ثبت دامنه، طراحی سایت، سرورهای داخل و خارج از کشور و...
دریافت اطلاعات بیشتر

 

Mahdi Alizade بازدید : 201 دوشنبه 06 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

این کتاب از 12 جلد تشکیل شده است که هم اکنون 5 جلد در اختیار شما قرار میگرد

دانلود جلد اول

http://filemiracle.com/AnE/Tabari-01.pdf

دانلود جلد دوم

http://filemiracle.com/10oz/Tabari-02.pdf

دانلود جلد سوم

http://filemiracle.com/10oA/Tabari-03.pdf

دانلود جلد چهارم

http://filemiracle.com/AnH/Tabari-04.pdf

دانلود جلد پنجم

http://filemiracle.com/AnI/Tabari-05.pdf

قابل توجه باشد که ما بقی جلد ها با تاخیر قرار گذاشته خواهد شد

Mahdi Alizade بازدید : 246 دوشنبه 06 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

۷ روش فیلمبرداری از صفحه نمایش اندروید بدون نیاز به روت

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید چیزی را در گوشی اندرویدی خود به کسی که دور از شما می باشد، نشان دهید و یا نحوه کار با برنامه یا بخش خاصی از گوشی را آموزش دهید ؛ اما نتوانید به خوبی منظور خود را بیان کنید و دچار سردرگمی شوید. فیلم گرفتن از کاری که انجام می دهیم ، بهترین شیوه آموزشی است. ابزارهای زیادی برای فیلمبرداری از صفحه نمایش اندروید منتشر شده اند که در ادامه برخی از آنها را معرفی می کنیم.

Mahdi Alizade بازدید : 161 دوشنبه 06 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
دانلود کتاب آموزش کسب درآمد از اینترنت (حداقل 8 میلیون تومان در ماه!!) و ۵ کتاب دیگر

هزاران کتاب، رمان و مجله همیشه همراه شما در موبایل و تبلت.
هم اکنون دانلود و نصب کنید.
دانلود برای گوشی و تبلت اندرویدی



نشر الکترونیک کتاب راه، راهی نوین برای انتشار کتاب
دریافت اطلاعات بیشتر
کتاب‌های جدید سایت کتاب راه

ایرسا هاستینگ ارائه دهنده خدمات حرفه ای میزبانی وب، ثبت دامنه، طراحی سایت، سرورهای داخل و خارج از کشور و...
دریافت اطلاعات بیشتر
Mahdi Alizade بازدید : 453 دوشنبه 06 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

بهترین روش رفع مشکل بهم ریختن ترتیب پخش آهنگ ها از فلش مموری

مشکل بهم ریختن ترتیب پخش آهنگ ها در پوشه های فلش مموری ضبط ماشین و یا دیگر دستگاه های پخش کننده از طریق USB یکی از مواردی رایج در بین کاربران است ، در این پست تصمیم داریم آموزش قدم به قدم رفع این مشکل و پخش درست موزیک پوشه ها بر اساس ترتیب دلخواه شما و یا بر اساس نام نمایش داده شده در کامپیوتر را بررسی کنیم.

Mahdi Alizade بازدید : 367 دوشنبه 06 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

چگونه در وبلاگ و سایت، لینک دانلود قرار دهیم؟

html-download-link

یکی از پرکاربرد ترین روش هایی که در صفحات وب و از جمله در وبلاگ ها و وبسایت ها برای به اشتراک گذاری فایل ها، کلیپ ها، مجموعه تصاویر، کتابهای الکترونیکی و... مورد استفاده قرار می گیرد، درج لینک جهت دانلود است، اگرچه شاید برخی گمان کنند این کار، ساده و آسان به نظر می رسد، اما در واقع در عین سادگی ممکن است با چند اشتباه کوچک، فایل به درستی از سایت یا وبلاگ شما، قابل دریافت نباشد، از این رو در این آموزش می خواهیم به طور مختصر و مفید، نحوه فشرده سازی، آپلود و درج لینک جهت دانلود را آموزش دهیم، به امید اینکه مفید واقع شود.

Mahdi Alizade بازدید : 212 دوشنبه 06 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

اتوماتیک با قفل شدن ویندوز یا با یک کلیک صفحه نمایش را خاموش کنید

خاموش شدن اتوماتیک صفحه نمایشگر لپ تاپ یا کامپیوترهای خانگی باعث صرفه جویی در انرژی و باتری سیستم میشود ، شما میتوانید برای خاموش شدن صفحه مدت زمان تعیین کنید اما ما در ادامه قصد داریم نحوه خاموش شدن صفحه مانیتور با یک کلیک یا به صورت اتوماتیک بعد از هر عملیات قفل صفحه (Lock) ویندوز را آموزش دهیم.

Mahdi Alizade بازدید : 219 دوشنبه 06 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

تاثیر نور مصنوعی موبایل ، کامپیوتر و… روی خواب و راه های کنترل آن

با توجه به تغییر سبک زندگی و استفاده از تکنولوژی های مختلف ، بیدار ماندن تا پاسی از شب و کارکردن با وسایلی نظیر کامپیوتر ، موبایل و … ، تبدیل به عادت روزانه بسیاری از افراد شده است. اما نور مصنوعی صفحه نمایش این وسایل ، در طولانی مدت تاثیرات منفی زیادی روی سلامتی بدن فرد و برهم زدن خواب شبانه میشود. به دلیل اهمیت این مسئله ، تصمیم گرفتیم که در این پست درباره نحوه اثر گذاری نور مصنوعی روی خواب افراد و کنترل آن ، صحبت

Mahdi Alizade بازدید : 151 یکشنبه 29 فروردین 1395 نظرات (0)

 

نسخه چاپی
ارسال به دوستان
 
ویژه اندروید؛
با استفاده از نرم افزار Firefox می توانید امن و سریع وب گردی کنید.
به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرورگر Firefox امنیت بالایی دارد که به هیچ وجه ایمنی شما را به خطر نخواهد انداخت، از طرفی دارای سرعت بالایی در بارگذاری صفحات وب می باشد. با استفاده از فایرفاکس می توانید صفحاتی که به آنها علاقه دارید را در لیست بوکمارک ها قرار دهید تا به سادگی بتوانید به آنها دسترسی داشته باشید.
Mahdi Alizade بازدید : 141 یکشنبه 29 فروردین 1395 نظرات (0)
ویژه اندروید؛
Mobile Doc Scanner امکان اسکن تمامی فایل ها و اسناد را به شما می دهد.
به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاید برای شما هم پیش آمده باشد که نیاز به تهیه یک کپی الکترونیک از یک مطلب یا پرونده و … داشته باشید ولی دسترسی به اسکنر نداشته باشید؛ Mobile Doc Scanner این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید تمامی مدارک خود را آن هم با گوشی اندرویدی خود اسکن کنید.
Mahdi Alizade بازدید : 340 یکشنبه 29 فروردین 1395 نظرات (0)
شما با اپلیکیشن CyberLink PowerDirector می توانید هر چند مبتدی فیلم هایتان را کاملا حرفه ای ویرایش کنید.
به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ CyberLink PowerDirector قدرتمندترین و بهترین نرم افزار ویرایشگر ویدئو برای ویندوزاست.
Mahdi Alizade بازدید : 285 چهارشنبه 25 فروردین 1395 نظرات (0)

چگونه شماره ها و مخاطبین تکراری اندروید و آیفون را پیدا و حذف کنیم ؟

مخاطب (contact) و شماره تکراری یکی از مواردی است که در دفترچه تلفن کاربران گوشی های هوشمند بسیار مشاهده میکنیم و در برخی اوقات این موضوع باعث سردرگرمی و شلوغ شدن بیخود و سخت کردن کار برای یافتن شماره فرد مورد نظر میشود ، در ادامه برنامه و روش های مناسب برای جمع و جور کردن دفترچه تلفن و حذف و ادغام شماره های اضافی اندروید و آیفون را معرفی میکنیم.

Mahdi Alizade بازدید : 290 چهارشنبه 25 فروردین 1395 نظرات (0)

پیگیری موقعیت و پیدا کردن مشخصات مزاحم تلفنی،هکر تلگرام،واتس اپ،فیس بوک و ..

مزاحم تلفنی این روز ها تنها مسئله ایجاد مزاحمت برای اشخاص نیست و با آمدن شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام،فیس بوک،واتس اپ و.. پای اشخاص مزاحم به این مکان ها نیز باز شده است و  بسیار شاهد هستیم از طریق آیدی و.. بدون نام و نشان برای افراد مزاحمت هایی ایجاد میشود.در ادامه قصد داریم روش های شناسایی،ردیابی و پیدا کردن مشخصات مزاحم تلفنی خط ایرانسل،همراه اول و..،مزاحمین و هکر های شبکه های اجتماعی را آموزش دهیم با همراه باشید.

Mahdi Alizade بازدید : 175 چهارشنبه 25 فروردین 1395 نظرات (0)

سه قابلیت مخفی تلگرام

در پست های قبلی ما ترفند های تلگرام و نحوه ساختن استیکر تلگرام را آموزش دادیم اما با توجه به تعداد بالای سوالات دریافتی از سوی کاربران درباره برخی از قابلیت ها و مسائل مربوط به نرم افزار چت تلگرام (Telegram) تصمیم گرفتیم منتخب موضوعات مطرح شده را در قالب یک پست آموزش دهیم، در ادامه سه قابلیت و ترفند مخفی اما بسیار کاربردی تلگرام را معرفی میکنیم.

Mahdi Alizade بازدید : 115 سه شنبه 24 فروردین 1395 نظرات (0)

فلش درایو کوچک ۲ گیگابایتی با قابلیت تبدیل شدن به wi-fi hotspot

فلش درایو ها با مدل و ظرفیتهای متفاوت امروزه همانند خودکار در جیب بیشتر اشخاص یافت میشوند اما فلش درایو کوچک ۲ گیگابایتی که توسط ravi ratan طراحی شده است علاوه بر امکان ذخیره سازی یک قابلیت بسیار کاربردی دیگر را نیز در درون خود جای داده است.

Mahdi Alizade بازدید : 243 سه شنبه 24 فروردین 1395 نظرات (0)

۳ راه برای رمز گذاری روی فایل های مهم هارد اکسترنال و فلش

اگرچه نگهداری اطلاعات در حافظه های جانبی ، نقل و انتقال اطلاعات را برای ما ساده تر کرده اند ، اما خطر گم شدن فلش مموری ها ، هارد اکسترنال ها و به طور کلی حافظه های جانبی که می توان آن ها را حمل و نقل کرد وجود دارد. برای این که در صورت گم شدن این وسایل ، از افشای اطلاعات روی فلش و هارد اکسترنال جلوگیری کنید ، رمز گذاری آن ها راه حل ساده و مناسبی است که با خواندن این پست نحوه رمزگذاری را می آموزید.

Mahdi Alizade بازدید : 280 سه شنبه 24 فروردین 1395 نظرات (0)

علت زود تمام شدن شارژ گوشی چیست ؟ راه های جلوگیری از سریع خالی شدن شارژ

نگه داشتن شارژ باتری و خالی شدن سریع آن یکی از موارد بسیار مهمی است که در هنگام خرید و استفاده از گوشی هوشمند مورد توجه قرار میگیرد ، در برخی از مواقع ممکن است گوشی یا تبلت خریداری شده پس از مدتی مثل قبل شارژ باتری را نگهداری نکند و به اصلاح باتری دستگاه زود خالی شود ، در ادامه ۱۵ دلیل رایج این اتفاق به همراه راهکار های جلوگیری از آنها  را بیشتر بررسی میکینم.

Mahdi Alizade بازدید : 228 سه شنبه 24 فروردین 1395 نظرات (0)

آموزش کامل تصویری و ترفند های هایک مسنجر – Hike Messenger

پس از معرفی بهترین جایگزین تلگرام و نرم افزار های چت ناشناخته در انزل وب و در ادامه معرفی ،بررسی و آموزش تصویری نرم افزارهای پیام رسان،اینبار نوبت به مسنجر هایک (Hike Messenger) رسید تا شما را با اکثر ویژگی ها و ترفندهای این نرم افزار چت آشنا کنیم.آنچه که در ادامه در اختیار شما قرار خواهد گرفت راهنمای کامل تصویری استفاده از هایک خواهد بود.

Mahdi Alizade بازدید : 332 سه شنبه 24 فروردین 1395 نظرات (0)

جایگزین های تلگرام،معرفی بهترین نرم افزارهای چت ناشناخته!

نرم افزار چت تلگرام (Telegram) که طرافدارن بسیاری در بین کاربران ایرانی پیدا کرده و قابلیت های کاربردی در آپدیت های جدید خود معرفی نموده است.اما با توجه به مشکلات اخیر برای دسترسی به این برنامه شاید بهتر باشد با گزینه های جایگزین تلگرام که دارای قابلیت ها و امکاناتی مشابه هستند نیز آشنا شوید،در ادامه ۱۰ نرم افزار چت برتر برای گوشی و تبلت (Tablet & Smart Phones)،کامپیوتر (PC) و .. که مشابه تلگرام،واتس اپ و.. میباشند و کمی ناشناخته اما دارای ویژگی های خوبی هستند را معرفی می کنیم.

Mahdi Alizade بازدید : 183 سه شنبه 24 فروردین 1395 نظرات (0)

دو قابلیت مخفی واتس اپ : خواندن پیام بدون خوردن دو تیک و تعیین حالت متن ها

واتس اپ ( whatsapp ) یکی از اپ های پیام رسانی است که بعد از تلگرام بیشترین کاربر را در ایران دارد ، در ماه های اخیر شاهد تغییراتی در سطح امنیت و ویژگی های این نرم افزار بودیم ، در ادامه این مطلب نیز میخواهیم شما را با دو قابلیت جالب و کاربردی این برنامه که جزو ترفندهای مخفی واتساپ به حساب می آیند آشنا کنیم.

Mahdi Alizade بازدید : 1913 دوشنبه 23 فروردین 1395 نظرات (1)

بهترین روش های دسته بندی و مرتب کردن آهنگ ها در کامپیوتر

تا به حال برای شما نیز پیش آمده است که بخواهید آهنگ مدنظرتان را از روی کامپیوتر شخصی خود پیدا کنید ، اما به دلیل حجم زیاد فایل ها و نداشتن اطلاعات درستی از آن ها ، سردرگم شوید و مجبور شوید وقت زیادی را برای این کار صرف کنید؟ از جمله فایل هایی که معمولا روی کامپیوتر ها ذخیره می کنیم و با آن ها بیشتر از سایرین سرو کار داریم ، فایل های موسیقی است. برای مدیریت بهتر این فایل ها ، بهتر است که در جای مناسبی آن هارا طبقه بندی کنیم تا راحت تر بتوانیم آن ها را پیدا کنیم. روش های دسته بندی فایل های موسیقی در کامپیوتر را در ادامه می خوانید.

Mahdi Alizade بازدید : 226 دوشنبه 23 فروردین 1395 نظرات (0)

آپلود سنتر فایل با امکان افکت گذاری،واترمارک و ویرایش آنلاین عکس ها

ما قبلا در انزل وب سرویس های متفاوتی برای ویرایش آنلاین عکس معرفی کردیم اما اینبار میخواهیم شما را آپلود سنتر فارسی بسیار خوب که قابلیت های مدیریت فایل، ویرایش عکس و افکت گذاری آنلاین عکس مثل اینستاگرام (Instagram)،واترمارک تصاویر و.. را دارد آشنا کنیم.

Mahdi Alizade بازدید : 171 دوشنبه 23 فروردین 1395 نظرات (0)

چگونه سرعت بارگذاری و نمایش پوشه های کند ویندوز را بالا ببریم؟

حتی در سریعترین کامپیوتر های ویندوزی ممکن است فایل های برخی از پوشه ها کمی دیرتر از بقیه پوشه ها لود و نمایش داده شوند که این موضوع در صورتی فایل های موجود در این فولدر پر استفاده و زیاد باشند بسیار آزاردهنده و وقتگیر است، خوشبختانه برای حل این موضوع راه هایی وجود دارد که در ادامه آنها را بررسی میکنیم.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
به وبلاگ دانلود پارس ها خوش آمدید امیدوارم خوشتان بیاید موفق باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا با قرار دادن کتاب و دانلود آن موافق هستید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 603
  • بازدید سال : 2,480
  • بازدید کلی : 26,988