loading...
...آموزش.ترفند.دانلود رایگان و
Mahdi Alizade بازدید : 367 دوشنبه 06 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

چگونه در وبلاگ و سایت، لینک دانلود قرار دهیم؟

html-download-link

یکی از پرکاربرد ترین روش هایی که در صفحات وب و از جمله در وبلاگ ها و وبسایت ها برای به اشتراک گذاری فایل ها، کلیپ ها، مجموعه تصاویر، کتابهای الکترونیکی و... مورد استفاده قرار می گیرد، درج لینک جهت دانلود است، اگرچه شاید برخی گمان کنند این کار، ساده و آسان به نظر می رسد، اما در واقع در عین سادگی ممکن است با چند اشتباه کوچک، فایل به درستی از سایت یا وبلاگ شما، قابل دریافت نباشد، از این رو در این آموزش می خواهیم به طور مختصر و مفید، نحوه فشرده سازی، آپلود و درج لینک جهت دانلود را آموزش دهیم، به امید اینکه مفید واقع شود.

Mahdi Alizade بازدید : 212 دوشنبه 06 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

اتوماتیک با قفل شدن ویندوز یا با یک کلیک صفحه نمایش را خاموش کنید

خاموش شدن اتوماتیک صفحه نمایشگر لپ تاپ یا کامپیوترهای خانگی باعث صرفه جویی در انرژی و باتری سیستم میشود ، شما میتوانید برای خاموش شدن صفحه مدت زمان تعیین کنید اما ما در ادامه قصد داریم نحوه خاموش شدن صفحه مانیتور با یک کلیک یا به صورت اتوماتیک بعد از هر عملیات قفل صفحه (Lock) ویندوز را آموزش دهیم.

Mahdi Alizade بازدید : 219 دوشنبه 06 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

تاثیر نور مصنوعی موبایل ، کامپیوتر و… روی خواب و راه های کنترل آن

با توجه به تغییر سبک زندگی و استفاده از تکنولوژی های مختلف ، بیدار ماندن تا پاسی از شب و کارکردن با وسایلی نظیر کامپیوتر ، موبایل و … ، تبدیل به عادت روزانه بسیاری از افراد شده است. اما نور مصنوعی صفحه نمایش این وسایل ، در طولانی مدت تاثیرات منفی زیادی روی سلامتی بدن فرد و برهم زدن خواب شبانه میشود. به دلیل اهمیت این مسئله ، تصمیم گرفتیم که در این پست درباره نحوه اثر گذاری نور مصنوعی روی خواب افراد و کنترل آن ، صحبت

Mahdi Alizade بازدید : 151 یکشنبه 29 فروردین 1395 نظرات (0)

 

نسخه چاپی
ارسال به دوستان
 
ویژه اندروید؛
با استفاده از نرم افزار Firefox می توانید امن و سریع وب گردی کنید.
به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرورگر Firefox امنیت بالایی دارد که به هیچ وجه ایمنی شما را به خطر نخواهد انداخت، از طرفی دارای سرعت بالایی در بارگذاری صفحات وب می باشد. با استفاده از فایرفاکس می توانید صفحاتی که به آنها علاقه دارید را در لیست بوکمارک ها قرار دهید تا به سادگی بتوانید به آنها دسترسی داشته باشید.
Mahdi Alizade بازدید : 141 یکشنبه 29 فروردین 1395 نظرات (0)
ویژه اندروید؛
Mobile Doc Scanner امکان اسکن تمامی فایل ها و اسناد را به شما می دهد.
به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاید برای شما هم پیش آمده باشد که نیاز به تهیه یک کپی الکترونیک از یک مطلب یا پرونده و … داشته باشید ولی دسترسی به اسکنر نداشته باشید؛ Mobile Doc Scanner این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتوانید تمامی مدارک خود را آن هم با گوشی اندرویدی خود اسکن کنید.
Mahdi Alizade بازدید : 340 یکشنبه 29 فروردین 1395 نظرات (0)
شما با اپلیکیشن CyberLink PowerDirector می توانید هر چند مبتدی فیلم هایتان را کاملا حرفه ای ویرایش کنید.
به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ CyberLink PowerDirector قدرتمندترین و بهترین نرم افزار ویرایشگر ویدئو برای ویندوزاست.
Mahdi Alizade بازدید : 285 چهارشنبه 25 فروردین 1395 نظرات (0)

چگونه شماره ها و مخاطبین تکراری اندروید و آیفون را پیدا و حذف کنیم ؟

مخاطب (contact) و شماره تکراری یکی از مواردی است که در دفترچه تلفن کاربران گوشی های هوشمند بسیار مشاهده میکنیم و در برخی اوقات این موضوع باعث سردرگرمی و شلوغ شدن بیخود و سخت کردن کار برای یافتن شماره فرد مورد نظر میشود ، در ادامه برنامه و روش های مناسب برای جمع و جور کردن دفترچه تلفن و حذف و ادغام شماره های اضافی اندروید و آیفون را معرفی میکنیم.

Mahdi Alizade بازدید : 290 چهارشنبه 25 فروردین 1395 نظرات (0)

پیگیری موقعیت و پیدا کردن مشخصات مزاحم تلفنی،هکر تلگرام،واتس اپ،فیس بوک و ..

مزاحم تلفنی این روز ها تنها مسئله ایجاد مزاحمت برای اشخاص نیست و با آمدن شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام،فیس بوک،واتس اپ و.. پای اشخاص مزاحم به این مکان ها نیز باز شده است و  بسیار شاهد هستیم از طریق آیدی و.. بدون نام و نشان برای افراد مزاحمت هایی ایجاد میشود.در ادامه قصد داریم روش های شناسایی،ردیابی و پیدا کردن مشخصات مزاحم تلفنی خط ایرانسل،همراه اول و..،مزاحمین و هکر های شبکه های اجتماعی را آموزش دهیم با همراه باشید.

Mahdi Alizade بازدید : 175 چهارشنبه 25 فروردین 1395 نظرات (0)

سه قابلیت مخفی تلگرام

در پست های قبلی ما ترفند های تلگرام و نحوه ساختن استیکر تلگرام را آموزش دادیم اما با توجه به تعداد بالای سوالات دریافتی از سوی کاربران درباره برخی از قابلیت ها و مسائل مربوط به نرم افزار چت تلگرام (Telegram) تصمیم گرفتیم منتخب موضوعات مطرح شده را در قالب یک پست آموزش دهیم، در ادامه سه قابلیت و ترفند مخفی اما بسیار کاربردی تلگرام را معرفی میکنیم.

تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
به وبلاگ دانلود پارس ها خوش آمدید امیدوارم خوشتان بیاید موفق باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا با قرار دادن کتاب و دانلود آن موافق هستید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 594
  • بازدید سال : 2,471
  • بازدید کلی : 26,979