loading...
...آموزش.ترفند.دانلود رایگان و
Mahdi Alizade بازدید : 115 سه شنبه 24 فروردین 1395 نظرات (0)

فلش درایو کوچک ۲ گیگابایتی با قابلیت تبدیل شدن به wi-fi hotspot

فلش درایو ها با مدل و ظرفیتهای متفاوت امروزه همانند خودکار در جیب بیشتر اشخاص یافت میشوند اما فلش درایو کوچک ۲ گیگابایتی که توسط ravi ratan طراحی شده است علاوه بر امکان ذخیره سازی یک قابلیت بسیار کاربردی دیگر را نیز در درون خود جای داده است.

Mahdi Alizade بازدید : 243 سه شنبه 24 فروردین 1395 نظرات (0)

۳ راه برای رمز گذاری روی فایل های مهم هارد اکسترنال و فلش

اگرچه نگهداری اطلاعات در حافظه های جانبی ، نقل و انتقال اطلاعات را برای ما ساده تر کرده اند ، اما خطر گم شدن فلش مموری ها ، هارد اکسترنال ها و به طور کلی حافظه های جانبی که می توان آن ها را حمل و نقل کرد وجود دارد. برای این که در صورت گم شدن این وسایل ، از افشای اطلاعات روی فلش و هارد اکسترنال جلوگیری کنید ، رمز گذاری آن ها راه حل ساده و مناسبی است که با خواندن این پست نحوه رمزگذاری را می آموزید.

Mahdi Alizade بازدید : 280 سه شنبه 24 فروردین 1395 نظرات (0)

علت زود تمام شدن شارژ گوشی چیست ؟ راه های جلوگیری از سریع خالی شدن شارژ

نگه داشتن شارژ باتری و خالی شدن سریع آن یکی از موارد بسیار مهمی است که در هنگام خرید و استفاده از گوشی هوشمند مورد توجه قرار میگیرد ، در برخی از مواقع ممکن است گوشی یا تبلت خریداری شده پس از مدتی مثل قبل شارژ باتری را نگهداری نکند و به اصلاح باتری دستگاه زود خالی شود ، در ادامه ۱۵ دلیل رایج این اتفاق به همراه راهکار های جلوگیری از آنها  را بیشتر بررسی میکینم.

Mahdi Alizade بازدید : 228 سه شنبه 24 فروردین 1395 نظرات (0)

آموزش کامل تصویری و ترفند های هایک مسنجر – Hike Messenger

پس از معرفی بهترین جایگزین تلگرام و نرم افزار های چت ناشناخته در انزل وب و در ادامه معرفی ،بررسی و آموزش تصویری نرم افزارهای پیام رسان،اینبار نوبت به مسنجر هایک (Hike Messenger) رسید تا شما را با اکثر ویژگی ها و ترفندهای این نرم افزار چت آشنا کنیم.آنچه که در ادامه در اختیار شما قرار خواهد گرفت راهنمای کامل تصویری استفاده از هایک خواهد بود.

Mahdi Alizade بازدید : 332 سه شنبه 24 فروردین 1395 نظرات (0)

جایگزین های تلگرام،معرفی بهترین نرم افزارهای چت ناشناخته!

نرم افزار چت تلگرام (Telegram) که طرافدارن بسیاری در بین کاربران ایرانی پیدا کرده و قابلیت های کاربردی در آپدیت های جدید خود معرفی نموده است.اما با توجه به مشکلات اخیر برای دسترسی به این برنامه شاید بهتر باشد با گزینه های جایگزین تلگرام که دارای قابلیت ها و امکاناتی مشابه هستند نیز آشنا شوید،در ادامه ۱۰ نرم افزار چت برتر برای گوشی و تبلت (Tablet & Smart Phones)،کامپیوتر (PC) و .. که مشابه تلگرام،واتس اپ و.. میباشند و کمی ناشناخته اما دارای ویژگی های خوبی هستند را معرفی می کنیم.

Mahdi Alizade بازدید : 183 سه شنبه 24 فروردین 1395 نظرات (0)

دو قابلیت مخفی واتس اپ : خواندن پیام بدون خوردن دو تیک و تعیین حالت متن ها

واتس اپ ( whatsapp ) یکی از اپ های پیام رسانی است که بعد از تلگرام بیشترین کاربر را در ایران دارد ، در ماه های اخیر شاهد تغییراتی در سطح امنیت و ویژگی های این نرم افزار بودیم ، در ادامه این مطلب نیز میخواهیم شما را با دو قابلیت جالب و کاربردی این برنامه که جزو ترفندهای مخفی واتساپ به حساب می آیند آشنا کنیم.

Mahdi Alizade بازدید : 1913 دوشنبه 23 فروردین 1395 نظرات (1)

بهترین روش های دسته بندی و مرتب کردن آهنگ ها در کامپیوتر

تا به حال برای شما نیز پیش آمده است که بخواهید آهنگ مدنظرتان را از روی کامپیوتر شخصی خود پیدا کنید ، اما به دلیل حجم زیاد فایل ها و نداشتن اطلاعات درستی از آن ها ، سردرگم شوید و مجبور شوید وقت زیادی را برای این کار صرف کنید؟ از جمله فایل هایی که معمولا روی کامپیوتر ها ذخیره می کنیم و با آن ها بیشتر از سایرین سرو کار داریم ، فایل های موسیقی است. برای مدیریت بهتر این فایل ها ، بهتر است که در جای مناسبی آن هارا طبقه بندی کنیم تا راحت تر بتوانیم آن ها را پیدا کنیم. روش های دسته بندی فایل های موسیقی در کامپیوتر را در ادامه می خوانید.

Mahdi Alizade بازدید : 226 دوشنبه 23 فروردین 1395 نظرات (0)

آپلود سنتر فایل با امکان افکت گذاری،واترمارک و ویرایش آنلاین عکس ها

ما قبلا در انزل وب سرویس های متفاوتی برای ویرایش آنلاین عکس معرفی کردیم اما اینبار میخواهیم شما را آپلود سنتر فارسی بسیار خوب که قابلیت های مدیریت فایل، ویرایش عکس و افکت گذاری آنلاین عکس مثل اینستاگرام (Instagram)،واترمارک تصاویر و.. را دارد آشنا کنیم.

Mahdi Alizade بازدید : 171 دوشنبه 23 فروردین 1395 نظرات (0)

چگونه سرعت بارگذاری و نمایش پوشه های کند ویندوز را بالا ببریم؟

حتی در سریعترین کامپیوتر های ویندوزی ممکن است فایل های برخی از پوشه ها کمی دیرتر از بقیه پوشه ها لود و نمایش داده شوند که این موضوع در صورتی فایل های موجود در این فولدر پر استفاده و زیاد باشند بسیار آزاردهنده و وقتگیر است، خوشبختانه برای حل این موضوع راه هایی وجود دارد که در ادامه آنها را بررسی میکنیم.

تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
به وبلاگ دانلود پارس ها خوش آمدید امیدوارم خوشتان بیاید موفق باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا با قرار دادن کتاب و دانلود آن موافق هستید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 602
  • بازدید سال : 2,479
  • بازدید کلی : 26,987