loading...
...آموزش.ترفند.دانلود رایگان و
Mahdi Alizade بازدید : 429 دوشنبه 23 فروردین 1395 نظرات (0)

۳ آموزش برای تبدیل اندروید به دسته بازی کامپیوتر

سیستم عامل اندروید بسیار منعطف است و این خاصیت باعث شده تا بتوان از آن در زمینه های مختلف استفاده کرد ، یکی از این موارد صنعت بازی است ، اگر یک گیمیر هستید و میخواهید از گوشی یا تبلت اندرویدی خود به عنوان دسته بازی (joystick ) در کامپیوتر و لپ تاپ خود استفاده کنید در ادامه ۳ روش برای انجام اینکار را آموزش میدهیم.

Mahdi Alizade بازدید : 195 دوشنبه 23 فروردین 1395 نظرات (0)

آموزش تبدیل ویدیو به MP3 : آنلاین با لینک مستقیم دانلود و روش آفلاین

در هنگام وبگردی یک ویدیو جالب از خواننده محبوب خود پیدا میکنید که آهنگ آنر را در سیستم خود ندارید و فایل رسمی MP3 (صوتی) آن نیز در جایی منتشر نشده است! دو راه پیش روی خود دارید،دانلود ویدیو و تبدیل آن به فایل صوتی در سیستم خود یا استفاده از روشی آنلاین و بسیار سریع برای تبدیل آنلاین فایل ویدیویی و دانلود لینک مستقیم MP3 ایجاد شده از روی ویدیو ،در ادامه هر دو روش تبدیل ویدئو به mp3 را بررسی و آموزش میدهیم.

Mahdi Alizade بازدید : 198 دوشنبه 23 فروردین 1395 نظرات (0)

معرفی بهترین نرم افزار های دانلود آسان ویدیو و فیلم از یوتیوب

یوتیوب ، بزرگترین مرجع برای آپلود و مشاهده ویدئو ها است و روزانه میلیون ها بازدیدکننده دارد ، یکی از بزرگ ترین مشکلات کاربران در هنگام استفاده از این سرویس ، دانلود فایل های ویدیویی است ، در ادامه قصد داریم شما را با بهترین نرم افزارهای دانلود ویدیو از یوتیوب آشنا کنیم

Mahdi Alizade بازدید : 223 دوشنبه 23 فروردین 1395 نظرات (0)

همه مرورگرهای قدرتمند را در یکجا داشته باشید

از عملکرد مرورگر کروم یا فیرفاکس راضی نیستید؟یا از مشکلات جابه جا شدن بین تب های این مرورگرها برای مشاهده ی سایت های مهم خسته شده اید؟در ادامه مرورگری از ترکیب مرورگرهای قدرتمند را معرفی میکنیم.

Mahdi Alizade بازدید : 289 دوشنبه 23 فروردین 1395 نظرات (0)

معرفی نرم افزار و سرویس های فید خوان

خوراک وب یا به اختصار خوراک(به انگلیسی: web feed) یک قالب داده است که به کاربران اجازه می‌دهد محتویاتی که مرتباً به‌روز می‌شوند را به‌راحتی پیگیری نمایند.

به‌صورت معمولی چگونگی کاربرد یک خوراک بدین‌گونه‌است که تولیدکنندگان محتوا، یک پیوند به کاربر می‌دهند تا کاربر با معرفی پیوند به برنامه‌ٔ خوراکخوان خود، هنگام به‌روز شدن خوراک، درونمایه‌های تازه‌ای که به خوراک افزوده شده‌است را دریافت کند.

Mahdi Alizade بازدید : 300 دوشنبه 23 فروردین 1395 نظرات (0)

افزایش سرعت مرورگر گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس

مرورگر ها همانند دروازه های ورود به اینترنت کاربران هستند و برای دسترسی به دنیای وب و اینترنت نقش اصلی را ایفا میکنند.در این بین مرورگرهایی همچون موزیلا فایرفاکس (Mozila Firefox) و گوگل کروم (Google Chrome) از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند،این مرورگر ها ممکن است در بعضی موارد به علت های مختلف برای پردازش و نمایش سایت ها کند عمل کنند و باعث اتلاف وقت کاربر شوند.در ادامه چند افزونه و ترفند برای بهبود حافظه مورد استفاده و افزایش سرعت مرورگر ها معرفی میکنیم.

برای شروع ابتدا چند افزونه (Add-on – Extensions) کاربردی برای این مرورگرها را معرفی میکنیم که نصب آنها به استفاده از حافظه و پردازش تب های مرورگر کمک میکند.

Mahdi Alizade بازدید : 973 دوشنبه 23 فروردین 1395 نظرات (0)

حل مشکل غیر فعال شدن و اضافه کردن افزونه IDM به فایرفاکس،گوگل کروم ،اپرا،ادج،سافاری و..

نرم افزار مدیریت دانلود Internet Download Manager یا به اختصار IDM یکی از محبوب ترین و پر کاربرد ترین نرم افزار های دانلود فایل محسوب میشود،افزونه (add-on,extensions,plugin) این برنامه برای مرورگرهای محبوبی همچون فایرفاکس (Firefox) و گوگل کروم (Google Chrome) و.. منتشر شده است که کاربران راحت و سریع تر بتوانند لینک ها و دیتاهای موجود در صفحات وب را دانلود کنند،اما در برخی اوقات با آپدیت مرورگر افزونه این نرم افزار غیر فعال و حذف میشود ! در ادامه روش های ساده برای حل این مشکل معرفی میکنیم

Mahdi Alizade بازدید : 194 دوشنبه 23 فروردین 1395 نظرات (0)

چرا حجم اینترنت زود تمام میشود ؟ روش های جلوگیری از مصرف حجم اینترنت

ترافیک یا حجم اینترنت که به مجموع میزان دانلود و آپلود شما در اینترنت باز میگردد یکی از مسائل مهم و حیاتی برای کاربران ایرانی است چرا که هنوز کیفیت و خدمات سرویس دهی اینترنت در ایران به صورت محدود و حجمی و یا تنها با اسم نامحدود و با قیمت های بالا عرضه میشود ، از این رو بسیاری از کاربران از کاهش ناگهانی حجم ترافیک و یا تمام شدن آن گله دارند ، در ادامه سعی میکنیم مواردی که در کاهش حجم ترافیک تاثیر گذار هستند را بررسی و راهکار های مناسب برای جلوگیری از مصرف حجم اینترنت را معرفی کنیم.

Mahdi Alizade بازدید : 221 دوشنبه 23 فروردین 1395 نظرات (0)

معرفی کلیدهای میانبر کیبورد اکسل در ویندوز و مک

Microsoft Excel Keyboard Shortcuts for Windows & Mac

قبلا دستورهای ضروری RUN که برای دسترسی سریع تر به بخش های مهم مثل رجیستری است ، معرفی کردیم. شورت کات ها نیز در اکسل ، دسترسی به بخش های مختلف را سریع تر می کنند. ۳۵ در ادامه شورت کات اکسل را می خوانید. دقت داشته باشید که برای هر شورت کات ، ابتدا کلید میانبر ویندوز و سپس مک معرفی شده است.

 

تعداد صفحات : 6

درباره ما
Profile Pic
به وبلاگ دانلود پارس ها خوش آمدید امیدوارم خوشتان بیاید موفق باشید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا با قرار دادن کتاب و دانلود آن موافق هستید
    آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 573
  • بازدید سال : 2,450
  • بازدید کلی : 26,958